Wednesday, August 24, 2011

Wordless wednesday #5: Kecil-kecil cili padi walaupun kecil...

Assalammualaikum semua...
Maksud Wordless Wednesday : Pada setiap hari rabu, semua blogger akan post gambar di blog mereka tanpa meletakkan sebarang penjelasan tentang gambar tersebut, biar gambar yang menceritakan segalanya...

12 tayar bergolek:

civil kawan(kure2) said... [Reply to comment]

agak pedas disitu.. walau pun ianya kecil, jangan anggap tidak mampu memberi kesan.. tampa ia, semuanya seperti tidak menjadi.. hehe. skali tergigit, 1 gelen air pn blum tentu mampu menghilangkan pedasnya.. hehe.. mcm 2 gak manusia kan.. =) jangan anggap kita ni orang biasa tiada apa2.. tampa kita siapalah mereka semua.. yang biasa ni lah yang membuatkan mereka luar biasa.. hehhehe

Gaara said... [Reply to comment]

baru tau apa itu wordless wednesday...thanks ya!

fieha said... [Reply to comment]

kecik2 berapi..hehe

Fina Fento said... [Reply to comment]

Buat cili potong letak kicap sedap nih.

aleen aiden said... [Reply to comment]

ade cili kaler pepel.penah tengok x?heee

"Aku"....Nurul Azren said... [Reply to comment]

cili padi... ouch, pedas.

jom join GA di sinie =>
http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

cik paja hanim said... [Reply to comment]

masak nasi goreng cili padi pun sodap ni..aaaa...lapa nye!

Fara E's said... [Reply to comment]

cili ? ;p

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

teringin ke

Shahrul Izwan said... [Reply to comment]

pedasssss! :P

Mohamadazhan.com said... [Reply to comment]

hehe.gambar memberikan seribu makna...sukar nak memahami isi hati sang penulis blog =)

Fadzmie Mohamad said... [Reply to comment]

Lauk takde cili, tak fun. Hehe.