Sunday, March 6, 2011

nasi kerabu???? l tak de la sedap mane...

salam...

malam yg sunyi ni aku nk tulis satu entry la....sume orang kt umah aku nh dh tido pastu busan plak tu...nk blogwalking dh penat...kat fb xde sape plak yg mnarek...adoyai...

sebenarnye entry nh dh lame ak nk tulis cume xde kesempatan aje..hahaha....korang ingat x pasal nasi kerabu yg aku cite ritu??kalo x ingat meh klik sini....

dah bace???kirenye keesokan hari pas aku tulis entry tu teros ak gi cafe kt UiTM ngn AIN tuk try nasi kerabu tu...mmg blur je la ak mase mintak nasi kerabu kt bro yg jage kaunter tu kn...haha...die bg ak nasi kaler biru tu, kuah pe kejadahnye nth n sayur-sayuran.....pastu ak pun tenung aje pinggan tu ngn perasaan pelik...dalam hati aku b'kate 'macam nh ke rupe nasi kerabu??sayur semata?'hahaha..sumpah sengal kn....nampak x bertape jahil nye ak di situ...haha...naseb aku baik sebab de la 2 orng mamat nh pn beli nasi kerabu...ak ikut aje la pe die amek..hahaha...die amek ayam ak amek...pastu ngn telur masin...setle keje n terus bayar....harge 4ringgit...mahal ke???haha...
muke cuak oke..

ni la part paling lawak seh..mase nk makan tu punye la cuak...macam2 ayat ak bace t'masuk la ayat kursi,ayat seribu dinar sume..hahaha....di buatnye ak muntah kt kafe tu x ke malu nye aku...hahaha...pada hal makan nasi je pun tp gaye macam kene pakse makan racun tikus kn..haha

korang agak pe pendapat aku makan nasi kerabu pas tgk gampar bwh nh???
malu nye...
hahah....ak ase nasi kerabu tu bese aje upenye..xde la terok macam aku bayangkan..haha..tp still x leh nk abes sbb ak x bape nk minat...dah la ade taugeh...euuwww....aku pelik sebab de yg kate nasi kerabu ni sedap gileeeeeee......naseb baek taste orang laen2 kn...haha..pe pun ak TAK rase nk makan agi nasi kerabu...hahaha....

oke la..sampai d sini aje entry nasi kerabu...kalo aku kutuk byk2 nasi kerabu ni de pelak yg bako aku...haha...pe pn nasi kerabu ni nice...kreatif orng yg cipta...hahah...

p/s:macam mane asal usul nasi kerabu nh???sebab nila jatuh dalam nasi ke???haha

p/s/s:pic d amek oleh ain sebab keterujaan die tgk ak makan nasi kerabu..songalllll~

4 tayar bergolek:

Encik Luncai said... [Reply to comment]

nasik kerabu femes kat pantai timur..salah satu feveret sy tu.nasi kerabu letak budu sikit pastu makan plak ngan daging bakar..perghh..terbaikk.

apisv2 said... [Reply to comment]

meletop ko kena nasi kerabu..lame dh xkena

hana said... [Reply to comment]

@Encik Luncai
hahah..
budu mmg sye x penah makan..
daging pelak sye kureng la..
x bp nk suke..
heheh

hana said... [Reply to comment]

@apisv2
xde la meletop sgt bg saye..
bese aje..
hahha