Thursday, February 24, 2011

siapa kenal ANIS MARDHIAH??!!

salam...

Sape yg lahir pada tarikh 24 feb cube angkat tangan cikit??!!!huuuuuuuuui....ramai jugak kn(gaye cam nmpak aje)...entry ni khas tuk sume yg lahir pada hari ni especially si ANIS MARDHIAH.....

amek nh...

sanah helwah...
zhe ni shengri kuaile..
saenghil chukha hamnida...
happy birthday...
selamat hari lahir...

Sori la x wish even kt fb or hp kn..hahah...bukan ape..ak ase cam lawak aje nk wish camtu cz ko depan mate ak(kitorang satu umah)...haha...tapi bile ko duk melepak kt bilik ak nh ase cam sengal plak nk wish kt ko..hahaha...tibe aje ak nyanyi lagu besday kt ko kn mesti ko rase pelik....suare ak dh la sedap x ingat....mesti ko terkesima nanti...hahhaha....so sebagai hadiah hari lahir ko nh, ak wat la entry khas tuk ko...mahal kn hadiah yg ak bg nh???agagaga~

Aku nak cite cikit la pasal si anis nh...tahun nh umo die genap la 22tahun(tua dari ak lak tu...ak lom agi 21..haha..naseb baek ak suke kawan ngn orang yg tue2..)... walaupun umo dh layak jd mak budak tp perangai mengalahkn budak yg terencat....haha...kadang2 ak yg penat nk layan die...ade je bende yg nk d kaco nye...pastu die nh ngn ain asyik nak bergaduh aje...rase cam nk terajang dak dua ekor nh...dah besa2 leh lagi gado sampai b'kejar-kejaran dalam umah..kalo umah beso x pe la..

Pastu kalo korang sedar byk entry ak sebut name si Anis nh kan..haha...mane x nye die nh sekepale ngn aku tau..pe yg ak pikir mesti same aje ngn die pikir...otak nakal la kate kn..hahaha....kalo aku ase malas nk gi kelas aje mesti die pun malas nk gi kelas...kirenye kn teman setia sesi ponteng memonteng nh mmg die la...haha....naseb la aku g kelas mmg naek kete ngn dia...hahaha....
pe agi ye???die nh la gak teman study aku....kitorang mmg suke study las minit pastu x tido pulun abes kn bacaan....so kitorng mmg saling teman menemani la....lagi2 mase final exam...dari sem 1 agi die rajen lepak kt bilik ak study same(sem 1 x same umah kt kolej)..kire nye die ni mmg suke bersame2 ngn aku walau uat pe pn..haha..nampak x betape specialnye ak di mata anis nh??haha...jangan jeles~

Anis nh la selalu bawak ak ke arah kesesatan tau x..hahaha...mane x nye...ikut pale otak die aje ajak aku kuar kul 12.30 malam...anak dare ape la...sudah pasti la yg jd destinasi mesti la mcD...besenye kes nh berlaku pada musim test n exam...duk umah x leh study beb..tilam memanggil-manggil aje tuk di belai...pastu laptop pulak sibuk aje mintak di manje...ak ni plak mmg jenis x sampai ati nk tolak permintaan kn..hahaha...so untuk larikan diri dari laptop n katil kene carik tempat yg mendamaikan..haha...

ehem...sampai kt cni aje kot nak cite pasal si Anis nh..kalo cite banyak nanti x de sape pelak sudi nk bace kn...haha...setakat si Anis nh aje kn...bukan nye femes mane pn sampai de orang nk bace..hahaha...k la....tp sejujurnye ak sangat bertuah sebab dapat kawan cam die...she's da best friend ever...kalo ak susah sume mmg die sentiase ade tuk tolong aku..kirenye die nh teman di kala susah n senang....sayang kakak anis.....uweeek...hahaa....gud luck in ur life n semoge kawen cepat..x saba aku nak bagi hadiah seperti aku n ain rancangkan.. daa~

p/s: x lupe tuk my big bro yg lahir 21 feb n my sis yg gemok lahir pada 23 feb...nak hadiah tunggu aku de duit lebe la ye...hehe

3 tayar bergolek:

puan anis said... [Reply to comment]

owh..terharu nye aku hana....ase sayu...hahahaha..thanx sahabat...

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

hehehe =) heppy belated beddayyy

faiz said... [Reply to comment]

dulu time study selalu gak pergi mcD tgh2 malam ni...lps pening kepala study utk exam..