Monday, February 14, 2011

i need someone to be myside...

salam..

kadang2 kite x perlu menluahkan segalanye...biar la segalanye tersimpan sendiri...bia ak je yg tau kebenaranye...luka di hati x perlu di pamerkan.....hanye mnunjukkan kelemahan diri..ak x suke orang tau pe yg ak ase..bia la ak je yg tanggung sume nye....x pe...ak x nk melibatkan orang lain...

disebabkn ak yg mulekan segalanye maka ak yg akan akhirkn sume nye...kalo ak x timbulkn perasaan n luahkn segalanye mesti sume nh x akan terjadi..so ak dh uat keputusan yg ak akan kembali ke diri ak yg sebelum nh...jd diri ak yg pemendam...ak x kn luahkn pe2 even kt belog pn...disebabkn perubahan yg ak cube lakukan tuk diri ak nh maka ak sendiri yg saket..ak ase ak mmg x dilahirkan tuk jd seorang yg mampu tuk meluahkan perasaan...ak mmg d lahirkan tuk jd sorang yg pemendam..ye btol...tu diri hana yg sebenarnye...sorang yg x mudah meluahkn segala nye...sorang yg penyimpan segala nye sendiri..ye..tu diri ak yg sebenarnye...

walau pe pn berlaku...ak yg akan tanggung sume..x kesa la kalo nk anggap ak yg salah..memang ak pn yg salah...ak yg salah faham ngn sume..sume salah ak...ak akan mintak maaf atas pe yg ak luahkn dlm previous entry...ak dh membuatkn sesorang saket ati n ak ase serbe salah sgt...ak x suke melibatkan orang lain n x pe..demi sebuah persahabatan, ak yg akan mintak maaf..aku mintak maaf sgt2..ak ase bersalah yg menggunung tinggi...setinggi gunung everest...kalo rase2 x leh nk maafkn ak, x pe la...ak phm perasaan ko..

k la..mood ak x cukup baik skang..entry nh d tulis dlm keadaan ak yg serbe salah n b'fikir camne nk b'hadapan ngn ko...mase ak tulis entry tu x pernah plak ak terbayang yg ko akan bace...sory sgt...

p/s:maafla kalo de readers yg x paham...

2 tayar bergolek:

Pendapat Syah said... [Reply to comment]

tertarik dgn kata-kata kat header tu, kalau kat bawah jgn mengalah dan kalau kat atas jangan riak.

berbalik kpd entry ni, rasanya anda melanggar kata2 tu..hehe..jgn marah..mungkin Syah tak tahu apa permasalahan tu tp yg jelas jgn berputus asa dan berfikirlah positif.hehe

apa pun slama mana kita di atas atau bawah, tunjangnya satu je bersederhalah..

hana said... [Reply to comment]

@Pendapat Syah
erm..
betol tp sometime saye x dpt kawal rase kecewe n putus ase..
at least kate2 yg sy tulis 'kalau kat bawah jgn mengalah dan kalau kat atas jangan riak' tu dpt m'beri semangat kt orng len gak kn...
erm..x de mare pn n skang ni ngh positif kn diri la....mmg susah tp sye kne useha gak kn..
pe pn..
time kasih ye..
=D