Friday, June 10, 2011

Imam Muda 2 vs Maharaja Lawak...

Assalammualaikum semua...


IMAM MUDA

Imam Muda (IM) minggu ni di beri cabaran untuk berdakwah kepada banduan-banduan di penjara yg bertemakan 'Mengingati Mati'...memang hebat semua IM kerana dapat menjalankan tugas yg baik..IM mmg terbaek..

Honestly aku sendiri amat sedih melihat mereka (banduan) yg hanya menunggu saat untuk mati...tidak terbayang kalau aku di tempat mereka menanti saat untuk mati di tali gantung...tapi setiap yg berlaku ada hikmah nya...sekurang-kurang nye mereka masih diberi peluang untuk bertaubat dan menginsafi diri sebab mereka dah tahu bila mereka akan mati...tapi kita yg kat luar ni tak tahu dan tak sedar bila maut akan menjemput kita...maka nya kita akan terus lalai dan terleka dengan dunia ni..betol tak???

IM Najdi dan IM Mujahid terkeluar pada minggu ni tapi itu bukan pengakhiran perjuangan untuk mereka...semoga mereka dapat menimba lagi ilmu dan berdakwah kepada masyarakat dgn baik sekali...

MAHARAJA LAWAK 

Tour kali ni di Kuantan dan tiada penyingkiran minggu ni...JOZAN dan SEPAH mmg best malam ni...lawak dorang mmg buat aku gelak tak ingat dunia...rasa macam nak gelak guling-guling aje...hahahah...mmg tak dapat ditanding oleh yg lain..pesal ha aku rasa JAMBU macam kureng aje..lagi satu yg aku tak suka pasal JAMBU ni bile part2 dorng peluk dan nk kiss la bagai...geli plak aku melihatnye...harapnye lepas ni NABIL dapat buat lagi terbaik sebab aku ase persembahan die dah tak bape nak gempak sangat..cuma aku salute kat die sebab die la satu-satu nya peserta solo....R2???aku biasa je ngn group ni tp bole la gelak jugak sikit2..

Nota dari hati: gelak-gelak juga tapi akhirat jgn lupa...=D

4 tayar bergolek:

puan anis said... [Reply to comment]

aku nak tengok gak..tunggu kat youtube arr...huhuhuhu

Budak Botak said... [Reply to comment]

He3, tak tengok lagi maharaja Lawak minggu ni, kena cari nie...

Entry terbaru -> Ini Jadinya Kalau Tak Belajar Jawi... (",)

Isteri Encek Bard said... [Reply to comment]

samalah saya sangat geli ngan jambu.. paper pun minat nabil, hope dier terus mencari idea

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

yaaa.. gelak2 jugak..
ada masa kita melawak, ada masa kita serius.. hehehe..